ponedjeljak, 24. listopada 2016.

Rosamund Lupton-U tišini

Pročitana.Matt je biolog i snimatelj koji već mjesecima radi na Aljasci snimajući divlje životinje.Za Božić su ga trebali posjetiti supruga Yasmin i njihova gluha kći Ruby.Trebao ih je dočekati u zračnoj luci,no dočekala ih je policajka sa viješću da je Matt poginuo u požaru zajedno sa dvadeset troje stanovnika malog sela Anaktu.Yasmin koja se posvađala sa suprugom zbog njegovog poljupca sa lijepom Corazon ,stanovnicom sela ne vjeruje da je njen suprug mrtav.Vođena intiucijom i vjerom da je živ,Yasmin odluči da ga potraži zajedno sa svojom kćeri.Njih dvije uspiju pronaći prijevoz kod simpatičnog i dobrodušnog vozača kamiona gospodina Azizija.No,kada g.Azizi doživi lakši moždani udar,Yasmin preuzme njegov kamion i sama zajedno sa kćeri kreće na dug kilometarski put u Anaktu,gdje je uvjerena da će pronaći Matta živoga.Na putu ih neprestano slijedi cisterna ,a na mail dobivaju sablasne slike ubijenih životinja.Yasmin shvaća da ih netko hoće ubiti i spriječiti njihov dolazak u Anaktu i da pronađu Matta.Boreći se protiv oluje,leda,niskih temperatura,njih dvije same,majka i kći sada shvaćaju da se moraju boriti i za život,jer ih nepoznati neznanac želi ubiti..Roman U tišini vrlo je dobar psihološki triler koji čitatelja odvodi u prohladan,mračni i pusti svijet Aljaske gdje nitko ne živi,gdje nema nikakvih zvukova životinja,osim zavijanja hladnih vjetrova i vječnog leda.Čitatelj će zajedno sa Yasmin i njenom kćeri proživljavati njihove strahove,borbe sa nevremenom i poremećenim neznancem koji ih slijedi u stopu.Rosamund Lupton u romanu je kroz lik desetogodišnje gluhe djevojčice Ruby čitatelju približila svijet tišine,znakovni jezik gluhih.Kroz roman uspješno je dočarala mračni hladni pustinjski svijet Aljaske.Roman ce vam na trenutke lediti krv u žilama,ali će vas natjerati da okrećete stranicu za stranicom u želji da saznate rasplet.Roman mi se svidio jer mi je približio Aljasku i njenu mračnu stranu,osvojio me napetošću i uvjerljivim opisima.Nešto slabiji rasplet romana mi je možda pokvario ocjenu da ga ocijenim odličnim...Ipak,vrlo dobar i mračan triler uz kombinaciju uvjerljivih likova te jezovite atmosfere,daju vam garanciju da ćete i vi kao i ja uživati biti svjedokom mračnog,ledenog i negostoljubivog svijeta Aljaske u ovom romanu.Preporuke.

1 komentar:

  1. I ova knjiga ima zanimljivu pricu,bas nedavno sam isla na osnovnu obuku znakovnog jezika jer sam zelela i drago mi je sto jesam

    OdgovoriIzbriši