utorak, 7. veljače 2017.

Kate Mitchell-Potrgani veo

Naomi i Lukas su dvoje mladih koji se  vole.Iako on potječe iz siromašne obitelji,a ona ugledne ,njihovoj ljubavi ništa ne može stati na put. Barem tako oni misle,ali sudbina nekada drugačije izmiješa karte.Naomi i Lukas se zaruče.Naomi taji svoju vezu od svoje majke koja želi da se njena kćer uda za nekoga bogataša.Lukas je vrijedan i plemenit mladić.Odrastao je uz majku koja ga je sama odgojila.Iako ne zna tko mu je otac,ljubavi i potpore mu nikada u životu nije nedostajalo,jer mu je majka bila sve.Sada na krilima ljubavi i sreće jer će se oženiti sa ženom svog života,Lukas odlazi u majčino selo.Pri povratku iz sela automobil kojeg je vozio njegov prijatelj udari u brdo.Lukas je teško ozlijeđen i neizvjesno je hoće li prohodati.Ne želeći da Naomi veže za sebe,jer mu je budućnost neizvjesna,Lukas preko telefona prekine s njom,i slomi joj srce.Naomi u očaju kida veo i potpuno je slomljena,misleći da se Lukas njome samo poigrao i iskoristio je.Nada,njegova majka je shrvana.Cijeli svoj život borila se i sama odgajala svog sina.Danonćno je radila u malom selu,sama i daleko od sviju.Njen sin bio joj je sve.Lukas je plod njene veze s Mariom,čovjekom kojem je poklonila svoje srce i dušu,a on ju je prevario.Mario je naime bio oženjen,no kad se zaljubio u Nadu živio je odvojeno od supruge.Kad mu je htjela reći da je trudna,Mario Nadi kaže da je odlučio još jednom pokušati spasiti svoj brak.Slomljena Nada je zgrožena.No,ponosna i tvrdoglava ne kaže mu za trudnoću.Njeni roditelji su šokirani kad saznaju da im je kći trudna,i zahtijevaju od nje da abortira,što ona odbije.Nada napušta roditeljsku kuću i odlazi sama i trudna u malo usamljeno selo gdje će sama živjeti i odgajati svoga sina.Dvadeset pet godina kasnije potraži roditelje i zamoli ih pomoć za svojeg sina,a sreće i Marija..Što će se dalje događati neću vam otkriti.Potrgani veo šesti je roman naše književnice Kate Mijić koji je objavljen u nakladi Profila.Potrgani veo nam donosi priču o dva para,kojeg razdvajaju ponos,žrtvovanje i splet nesretnih okolnosti.Da li je kasno da ljubavi pružimo drugu šansu ?Možemo li oprostiti drugima koji nas povrijede a i sebi ?Na sva ta pitanja odgovore nudi ovaj ljubavni roman.Ono po čemu je ovaj roman poseban je jer i slavi i pokazuje snagu jedne žene koja se sama izborila protiv sudbine koja joj je okrenula leđa,i posvetila onom najvrjednijem-svom djetetu.Dopustite da vas očara ovaj roman čija se radnja događa u Dalmaciji i uronite u svijet ljubavi i romantike.Lagano,lepršavo štivo za sve ljubitelje ljubavnih romana,meni se jako svidio.

2 komentara:

  1. Željela bih sa mnom podijeliti javna svjedočenja o tome kako je isti čovjek kojeg sam vidio na ovom forumu nazvao Dr. Agbazar iz AGBAZARSKOG TEMPLE-a, upravo napravljen za mene, ovaj čovjek je upravo svojom magijom donio mog izgubljenog bivšeg muža u roku od 72 sata. Bila sam udana za svog supruga Alana Evansa, dugo smo bili zajedno i voljeli smo se, ali kad ga nisam uspio roditi 4 godine, napustio me i rekao da ne može više nastaviti, sada tražim načine da ga oporavim dok nisam vidio ovu stranicu dr. Agbazar na njegovu moć. Također mu se obratite za probleme kroz koje prolazite i provjerite vlastitim očima:

    ( agbazara@gmail.com ) ILI WhatsApp na ( +2348104102662 )

    OdgovoriIzbriši
  2. Primijetila sam da me muž vara i više nije uključen u naš brak. Kad sam ga pitala u čemu je problem, rekao mi je da nije sretan i da traži razvod. Rastrgao me na komade jer je bio jedini muškarac s kojim sam ikada bila. Tražio sam na internetu kad sam vidio članak o tome kako je DR.midnight pomogao tolikom broju ljudi u sličnim situacijama kao ja, odmah sam ga kontaktirao i rekao mu za svoj problem.
    Savjetovao se i izveo ritual pomirenja. Sve što je od mene tražio, radila sam iz punog povjerenja prema njemu i točno za 3 dana moj muž je došao s posla i zamolio me da potpuno zaboravim na razvod i želi da se saberemo i da naš brak funkcionira . . Sve je prošlo dobro zbog DR.ponoćne intervencije MOJE DIJETE. Obratite mu se ako imate problema u braku ili vezi. Broj telefona/Whatsapp +2347037137208 ili putem e-pošte: (dr.midnight5@gmail.com)

    OdgovoriIzbriši